måndag 17 juni 2013

sommar...

Det är nu måndagkväll och min sommarledighet börjar, känns riktigt skönt! Hade hoppats på att Calle skulle komma till Lund under sommaren men fick idag veta att delar av de olika avdelningar som är berörda är stängda under sommaren. Minns hur jag i februari tänkte att MR-undersöknignen blir väl i maj. Det fanns då inte mycket allvar bakom den tanken. Idag är den månaden passerad och jag står med ett nytt datum i min hand, 3 september... Ja, vad ska man säga om det? Först kändes det tungt, men det hjälper inte att deppa över det. Får istället tänka att jag inte behöver oroa mig för det nu utan ska istället försöka njuta av dagarna och andas in den härliga sommarluften. En sommar som jag hoppas ska bli härlig med sol och bad, några utflykter, bara få vara och ta dagen som den kommer men framförallt att vi alla kan få vara friska. 

3 kommentarer:

  1. Maggan o Bertil18 juni 2013 kl. 05:17

    Kära Malin vi följer dig och din familj varje dag i din blogg. Den innehåller både glädjefyllda och hjärtknipande situationer. Det är svårt att sätta sig in i hur ert liv har förändrats med lille söte Calle.
    Vi vill av hela vårt hjärta önska er en skön, frisk och varm sommar!
    Många tårfyllda kramar

    SvaraRadera
  2. jag önskar hela familjen en riktigt frisk, skön och avkopplande sommar och försök njuta av era underbara små barn. kramar till er fyra

    SvaraRadera
  3. En underbar och stärkande sommar önskar jag er. Ta hand om varandra. Kram Tina

    SvaraRadera