tisdag 21 maj 2013

Willefonden

Det är en märklig och häftig känsla som kommer när jag går in på Willefondens hemsida. På sidan finns nu en alldeles egen flik med namnet "Calle". Där möter jag min presentation om Calle och ett par stora blåa ögon, ett par ögon och ett ansikte som ser hur friskt ut som helst. På den engelska sidan Wilhelm foundation finns också presentation av Calle översatt till engelska och nej, det är inte jag som kan det engelska språket så bra. ;) En av Willefondens översättare har gjort detta arbete som jag är väldigt tacksam för. Tack för att ni gav oss möjligheten att finnas med i ert arbete och sprida information om Calle över världen i hopp om att finna en förklaring till varför han blev sjuk.

Idag måste jag erkänna att jag är stolt över mig själv för att jag till slut skapade denna blogg och började skriva. Trodde aldrig att jag skulle göra en sådan sak, men nu vet jag att man aldrig ska säga aldrig. Utan bloggen hade jag idag också varit utan många av de kontakter jag fått och inte heller lärt mig allt det jag gjort under resans gång. Bloggen har fört mig vidare på vägar som jag aldrig hade föreställt mig och det ska ska bli spännande att se vart det leder framöver...

www.willefonden.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar