fredag 10 maj 2013

Pigg men rosslig

Fredagnatt och jag borde sova, jag vet. Calle ligger i sin säng bredvid och snarkar, bokstavligt talat:) Ett tag tänkte jag att han sover längre om han ligger hos mig och känner trygghet. Jag har nu insett att det är även jag som måste sova och det gör jag bäst när jag inte har någon som ligger och tittar på mig med sina stora blå. Så länge Calle ligger vaken, inte hostar och mår dåligt så får det vara ok med det. Att han ligger vaken och tittar lite då och då är troligtvis inget han lider av, det är mer jag som kommer göra det om jag ska vara uppe om nätterna.

Calle har varit pigg de senaste dagarna trots att rosslandes inte gått över helt . Fortfarande blir det ofta en inhalering om natten. Ibland kommer tankar om det är så här han kommer att vara nu trots att han är frisk. Vem vet? Inte många just nu...

Pigga dagar:)



1 kommentar:

  1. Vårkänslor o färgGLADA barn....härligt!!
    Puss o kram till er!

    Lolle

    SvaraRadera