onsdag 15 maj 2013

Läkarbesök

På väg hem efter ett möte med vår läkare på Csk, ett bra sådant känns det som. Jag är så glad över alla de kontakter jag fått senaste tiden. Detta har gjort att jag inte bara sitter och tar emot information utan att jag själv kan komma med tankar och frågor. Jag känner mig lite starkare och påläst utan att själv behövt leta i internetdjungeln. Dessutom känner jag mig inte ensam på vår resa, inte som jag gjorde innan.

Kanske det varit tur i oturen att MR inte blev av innan detta mötet. Äntligen känns det som det är lite saker på g igen...
- Calle går upp i vikt och växer igen.
- kartläggning av svalgprocess planeras i Malmö.
- mycket ep.aktivitet. Nytt långtidsEEG ska göras.
- CGH array (micro array) ska göra i Lund.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar