torsdag 25 september 2014

Kongress

Stannar upp lite och tittar på den lille killen som just nu ligger och sover lugnt i sin säng. Tänk hur resan med Calle har lett oss in på nya vägar där vi fått möta nya och okända människor längs vägen, människor som vi annars aldrig hade fått lära känna. Att jag till slut började blogga gjorde att jag fick kontakt med två viktiga personer. Dessa personer har gett mig råd och visat mig vägen när jag ibland blivit stillastående och på olika sätt haft svårt att komma vidare. Dessa människor är två eldsjälar som med sina enorma erfarenheter har valt att låta sina barn leva vidare igenom att finnas och kämpa för oss som nu fortsatt på en liknande resa. Heléne och Mikk ni är otroliga som orkar, ni ger oss styrka och energi och hjälper till att se ljuset när det känns mörkt. Den första kongressen om odiagnostiserade hjärnsjukdomar är bara några dagar bort, ett av Willefondens mål. Jag är säker på att det finns tre fina änglar som följer ert arbete, tre fina änglar som är stolta över sin mamma och pappa.💙 Lycka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar